SZAKÉRTŐKMUNKAKÖZVETÍTŐKALKULÁTORFOGANTATÁSTERHESSÉGBABAGYEREKNEVELÉSTB, PÉNZÜGYEKÉLETMÓD, EGÉSZSÉGSZABADIDŐRECEPTEK

Éjszakai játékok

Török Monika [cikkei] - 2004-06-10
Miközben családjuk alszik, amerikai nők ezrei látogatnak el egy virtuális játszótérre, melynek Pogo a neve: társasjátékokat játszanak, ismerkednek, rejtvényeket fejtenek, bridzseznek. A Vanilla Coke nyereményoldalának felhasználói pedig 74 százalékban a gyengébb nem tagjai.

Az AOL szponzorált világhálós játékokat kutató tanulmánya kimutatta, hogy számos webkikötő éjszakai törzsvendégei a negyven év feletti nőkből kerülnek ki. Az ebbe a korosztályba tartozó amerikai hölgyek heti kilenc órát töltenek online játékokat játszva, mig a férfiak átlaga csak heti hat óra.

Rendkivül népszerű az Electronic Arts videójáték-gyártó cég által fenntartott Pogo.com, mely 15 millió egyedi látogatóval rendelkezik havonta. A portál 1999 óta létezik, és 60 százalékban nők használják az általa nyújtott szolgáltatásokat.

Éjfél és reggel öt óra közt tudnak időt szakitani némi internetes szórakozásra a középkorú nők, és a jelenséget lassan a reklámozók is felismerik. A hirdetők számára egyelőre 'láthatatlan' ez a csoport, miközben az online játékokat kínáló oldalakat látogató fiatal férfiakat elárasztják reklámokkal. A szórakoztató portálokon megjelenő nők viszont egyelőre olyan csendes többség, akiket nem szólítanak meg, és nem érnek el a marketingszakemberek.


Egyes márkák már létrehozták saját online játékoldalukat. Felismerte a lehetőséget a Proctor & Gamble, mely a Tide brandhez kapcsolt internetes vetélkedőt 1998-ban. A Chrysler autógyártó szintén jelentkezett egy portállal, ahol rövid, 7-8 perces játékos teszteket kináltak nőknek. 'A nők elfogaltak, nem tudnak annyi időt szánni a játékokra, mint a férfiak. Emellett az intellektuális kihívást jelentő lehetőségek érdeklik őket' - mondta el a cég részéről egy szakember.

Sikeresnek bizonyult a Vanilla Coke Mystery Game, amely a gyengébbik nemnek szóló, stratégiai jellegű játékokat kínál. A magukat regisztráló játékosok 74 százaléka nő volt. A Coca-Cola megbízásából készitett online játék során meg kell találni egy bár főnökét, olyan feladatokat elvégezve, mint például egy puzzle összerakása, vagy a játékban szereplő bárlátogatók kifaggatása. A nyertesek Vanilla Coke pólót vagy CD-t kapnak az üditőgyártótól.

A játék sikerén már mások is felbuzdultak, és készülőben vannak más cégek hasonló, főleg nőket megcélzó portáljai. A reklámozók ennél a típusú marketingnél a brand experience-re, a márkához kötődő élményre alapoznak, írja az Advertising Age.

(Menedzsment Fórum)

LEGOLVASOTTABB

Még ma vidd orvoshoz, ha ilyen tünetei vannak - egyre gyakoribb a betegség Magyarországon

A gyerekkori cukorbetegség nem játék, és sajnos egyre több gyermeket érint Magyarországon is. Milyen élete lesz a gyereknek? Hogyan lehet jól kezelni? Elfogadják majd a társai? Ezek a kérdések ijesztőnek tűnhetnek, de vannak gyakorlati, megnyugtató megoldások, amelyek segítenek a családnak és a gyermeknek eligazodni a diabétesz útvesztőjében.

Egyre több gyereket érint a magas vérnyomás - ez áll a háttérben

Az elmúlt húsz évben a magas vérnyomás előfordulása a fiatalok körében szinte megduplázódott. Ez már nem csupán statisztika, hanem figyelmeztetés, hiszen a korán jelentkező vérnyomásproblémák hosszú távon szív- és érrendszeri betegségekhez vezethetnek.

Rejtett válság: ezért kerülnek padlóra a kisgyermekes anyák Magyarországon

Pénzügyi hullámvasúton utaznak a magyar édesanyák: a CSED alatt még úgy tűnik, minden rendben, ám a GYES-korszakba lépve szembesülnek rendszer hiányosságaival. Rugalmas munkahelyek alig vannak, a fizetések bezuhannak, és a legtöbb anya magára marad a túlélési zsonglőrködéssel.

Anyai és apai nagyszülők: Miért más a gyerekek kapcsolata velük?

Aki figyelmesen nézi a családi összejöveteleket, az hamar észreveheti: a gyerekek valahogy mindig az anyai nagymamához húznak. Ott bújnak hozzá, nála akarnak ülni ebédnél, őt keresik, ha valami baj van. Az apai nagyszülők persze ugyanúgy szeretik az unokákat, mégis gyakran más a dinamika. De miért van ez így?

Egyszerű hátfájásnak gondolta az anyuka, amíg rá nem jött: 3. stádiumú rák volt

Amikor Courtney Liniewski hátfájásra panaszkodott, azt hitte, túl sokat ül az íróasztalánál. 34 évesen, két kisgyerek anyukájaként, krízistanácsadóként dolgozott egy pszichiátriai kórházban Milwaukee mellett - észre sem vette, hogy valami sokkal komolyabb dolog zajlik a testében. És ami a legfélelmetesebb: a tünetek olyan hétköznapiak voltak, hogy bármelyikünk figyelmen kívül hagyhatja őket.

© 2004-2022 Családi Háló Közhasznú Alapítvány - minden jog fenntartva.
Ügynökségi értékesítési  képviselet: Adaptive Media
ADATVÉDELMI BEÁLLÍTÁSOK
A szerkesztő ajánlja