SZAKÉRTŐKMUNKAKÖZVETÍTŐKALKULÁTORFOGANTATÁSTERHESSÉGBABAGYEREKNEVELÉSTB, PÉNZÜGYEKÉLETMÓD, EGÉSZSÉGSZABADIDŐRECEPTEK

A SPAR közössége megdobbantotta az ország szívét!

Családinet [cikkei] - 2018-08-22
A SPAR Magyarország évek óta elkötelezett híve a minőségi és aktív életnek, melyet idén nyáron nem csak termékeivel, de egy országra szóló aktivitással is erősített.

Az Ország Szíve kampány arra ösztönözte a SPAR követőit, hogy porolják le a hátizsákot és induljanak felfedezni Magyarország csodás nevezetességeit.

A kampány nem titkolt célja és egyben üzenete is az volt, hogy úgy tegyünk a minőségi életért és magunkért, hogy közben élményeket gyűjtünk!

A kampányban a SPAR kiválasztott az ország számos látnivalója közül 16-ot, melyeken a látogatóknak alkalma volt bejelentkezni, csupán egy selfie feltöltésével. Ha egy helyszínre meghatározott számú képfeltöltés érkezett, akkor az adott helyszín aktívvá vált a térképen. És itt jött a csavar! Ugyanis az összes helyszín aktiválódásakor a pontok összekötve egy szív alakot rajzoltak ki! Így valódi közösségi összefogás kellett ahhoz, hogy megdobbanjon az ország szíve!

A SPAR még egy dologban számított a közösség erejére: a kampány elején azt a vállalást tette, hogy ha legalább 1.000 kép beérkezik a kampány végéig, akkor 1.000.000 Ft-ot adományoz a Magyar Máltai Szeretetszolgálatnak.

A SPAR a kampányt augusztus 8-án indította útnak, és már az első hétvégén összegyűlt az adományhoz szükséges képmennyiség! A csúcspontját azonban augusztus 20-ára érte el, hiszen ekkorra vált aktívvá minden város, ekkorra dobbant meg az Ország Szíve.

A kampányt számos elem támogatta: TV- és rádióreklám, óriásplakátok és citylight poszterek, sajtómegjelenések, online hirdetések, social media kampány, helyszíni hostess promóció és bolti kommunikáció. A SPAR influencerekkel is együttműködött, akik szintén a nyakukba vették az országot, és még Ördög Nóri is hozzájárult a szív megdobbanásához!

A kampány sikerét az összesen több mint 3.500 feltöltött kép is jól mutatja.
A 16 helyszín közül a legnépszerűbbek Lillafüred és Gyula voltak, ahová mintegy 860 db kép érkezett a kampány 13 napja alatt.

A kampány a SPAR által is képviselt életmód program része és annak erősítése volt, így elsődlegesen nem a nyereményekről szólt. Azonban a SPAR szereti meghálálni a közösségi összefogást, így az aktivitás értékes nyereményekkel is kiegészült!

(A hozzászólások megjelenítéséhez jelentkezz be Facebookra!)

LEGOLVASOTTABB

Felfoghatatlan tragédia: egy hatéves fiú okozta egy újszülött halálát a kórház szülészeti osztályán

Egy hatéves kisfiú felügyelet nélkül kószált egy francia kórház neonatológiai osztályán, ahol halálos baleset történt: leejtett egy koraszülött babát, aki néhány nappal később belehalt sérüléseibe. A kórház, a család és a hatóságok most próbálják feltárni, hogyan történhetett meg mindez.

Dráma a horvát aquaparkban: tragédia egy vízi csúszdán

Egy békésnek induló családi nyaralás végzetes tragédiába torkollott a horvátországi Rab szigetén, amikor egy 21 hónapos kislány kicsúszott édesapja karjaiból egy vízi csúszdán.

Hátborzongató tragédia: Négyen is meghaltak, miután egy csecsemőt magára hagytak a tűző napon egy ház előtti füvön

Drámai mentés, megrázó családi tragédia, hatalmas összefogás - szívszorító eseménysorozat egy kisvárosban.

"MINDEN NŐI MELL ALKALMAS A SZOPTATÁSRA" - Ez a videó megváltoztatja, amit a szoptatásról gondoltál

Ha te is azok közé tartozol, akik éjjelente azon izgulnak, hogy "mi van, ha nem lesz elég tej", "mi van, ha nem megy", vagy "mi van, ha pont úgy járok, mint anyukám"... akkor Bocskainé Irci üzenete mindent megváltoztat.

Ha ilyen popcornt vettél, ne fogyaszd el, rákkeltő lehet!

A Nébih kéri a vásárlókat, hogy az alábbi azonosító adatokkal megegyező termékeket ne fogyasszák el!

© 2004-2022 Családi Háló Közhasznú Alapítvány - minden jog fenntartva.
Ügynökségi értékesítési  képviselet: Adaptive Media
ADATVÉDELMI BEÁLLÍTÁSOK
A szerkesztő ajánlja