A CsaládiNet szakértői CsaládiNet Szolgáltatás Közvetítő Kalkulátorok Hírlevél feliratkozás
SZAKÉRTŐKMUNKAKÖZVETÍTŐKALKULÁTORBABA-MAMA HÍRLEVELEKFOGANTATÁSTERHESSÉGBABAGYEREKNEVELÉSTB, PÉNZÜGYEKÉLETMÓD, EGÉSZSÉGSZABADIDŐRECEPTEK
Prof. Dr. Balázs Csaba


Prof. Dr. Balázs Csaba
Endokrinológus

A Budai Endokrinközpont specialistája "endokrinológia" témakörben
Kérem, tegye fel kérdéseit, készséggel válaszolok Önnek! Bizalmát köszönöm!

Kérdezz-felelek

Kérdezni a gomb megnyomásával tudsz, amennyiben a napi kérdések száma még nem haladta meg a napi limitet.

kérdés

Tisztelt Prof. Úr!
8 hete kaptam a 2. Pfizer oltást és mint korábban írtam, romlott az asztmám és a hisztamin intoleranciám. Az oxigénszintem azóta folyamatosan csökkent, a hisztamin vérvételem az amúgy is alacsony 9-es értékről 4,4-re csökkent.
Augusztusban endoszkópiát és kolonoszkópiát javasolt az orvos az elviselhetetlen viszketésem miatt. Mivel gluténterhelés szükséges a beavatkozás előtt, nagyon nehezen viselem azt, a liszt fogyasztása miatt.
Étkezések után nagyon erős nyelőcsövi fájdalmam van, amin már 3 éve is felmaródás volt. A legnagyobb probléma, hogy nem tudok semmilyen gyógyszert beszedni a hisztamin intolerancia és a gyógyszer adalékanyag érzékenység miatt. Kérdésem, hogy a fenti problémák Ön szerint összefüggésben hozhatóak-e az oltással? Köszönöm szíves válaszát, Valéria
Tisztelt Valéria!

Ebben az esetben azt tanácsolom, hogy injekció formában vegye be a gyógyszert, tehát szájon át (tehát szúrás nélkül, szájon át, akár hígítva is)(pl Pipolphen inj).

Jó egészséget kívánok, tisztelettel:

Prof. Dr. Balázs Csaba
2021-07-28 16:01:39
Olvasói értékelés: nincs még értékelés
© 2004-2021 Családi Háló Közhasznú Alapítvány - minden jog fenntartva.
Ügynökségi értékesítési  képviselet: Adaptive Media
A szerkesztő ajánlja