Egy kép, amiről százezreknek villan be az óvoda illata
„Vannak az életben illatok, hangok, amik emlékeket idéznek, és vannak jellegzetes tárgyak, képek, amik korszakokat. Idén 30 évesek lettünk, szeretnénk visszaadni abból a sok jóból, amit a vásárlóinktól kaptunk az elmúlt három évtizedben. A »városi-village« mintájú gyermek játszó-padlószőnyegünk ikonikus: 30 éve közel változatlan formában megtalálható minden óvodában, több generáció nőtt fel úgy, hogy biztosan játszott rajta gyermekként. Az elmúlt 30 évben több mint 240.000 m2-t értékesítettünk belőle. De nemcsak a szőnyeg mintája változatlan, hanem az a segítségnyújtás is, ami kezdetektől fő küldetése cégünknek, ráadásul a franchise CSR-stratégiánk zászlóshajója is” – fogalmazott Oldroyd Orsolya, a DIEGO kommunikációs menedzsere.
A szépet kínálni és jót tenni örök cél
A DIEGO 30 éves fennállása során mindig is álmokat valósított meg, azonban nemcsak azokét, akik otthonunkat szerették volna esztétikusabbá, komfortosabbá tenni, hanem azokét is, akiknek már egy apró tett is nagyon sokat jelent.
A vállalat korábban adománnyal támogatta a Blum-programot, amelynek égisze alatt az óvodapedagógusok számára szerveznek akkreditált továbbképzéseket, illetve a szülők részére is elérhetővé tesznek tematikus workshopokat; emellett részt vett az ukrajnai háború elől menekülők megsegítésében is. Pénzadománnyal és padlóburkolatok biztosításával járult hozzá a BOK csarnokban megnyílt humanitárius tranzitpont létrejöttéhez.
A példamutatást és a pozitív gondolkodást mindig is fontosnak tartotta a vállalat, nem véletlen, hogy jelenlétük a magyar piacon 3 évtizede töretlen és igen meghatározó. „Azt érezzük, hogy méltó megünneplése az elmúlt 30 évnek, amikor ezekben a megpróbáltatásokkal teli időkben a jövő generációját, ezúttal az ovisokat hívjuk játékra. Minden csöppség máshogy képzeli el saját álomszobáját, de egy biztos: a határtalan képzelőerő és lelkesedés minden kis lakberendező tervéről visszaköszön” – fogalmazott a szakember.
Ilyen kreatív energiákban bízva indul útjára a DIEGO rajzversenye is, amelyre óvodák jelentkezését várják; a legjobb álomszoba-rajzokat beküldő intézményeket pedig közkedvelt DIEGO szőnyegekkel jutalmazzák.
A kicsik mostan színes szőnyegekről álmodnak
Az országos rajzpályázat keretein belül 2022. október 20. és november 30. között lehet beküldeni a megrajzolt álomszobákat a https://rajzverseny.diego.hu/ oldalon. Az első 300 regisztráló óvoda ajándékcsomagot kap, tele izgalmas eszközökkel az alkotáshoz.
A lelkes rokonokra, ismerősökre is szükség lesz, ugyanis a nevezés után indul az online szavazás. A 30 legtöbb szavazatot gyűjtő óvoda három játszószőnyeget kap, hogy a kicsik még otthonosabb környezetben tölthessék a hétköznapjaikat.
A pályázatokat ugyanakkor a közönség mellett egy háromtagú zsűri is értékeli, melynek a DIEGO kommunikációs menedzsere, Oldroyd Orsolya mellett Illés Andrea könyvszerkesztő és Takács Viktória illusztrátor szintén tagja. A grémium által legjobbnak ítélt 3 rajzot beküldő intézményt a cég szuper padlószőnyeggel jutalmazza, és más – egyelőre titkos – meglepetések várnak rájuk.
„Kiskorom óta imádok rajzolni. Illusztrátorként a hobbim lett a hivatásom. A gyermekkori közös játékok, a fantázia végtelen szárnyalása rengeteget segítenek, hogy kreatív, boldog felnőtteket neveljünk. Ez a pályázat is ezt hivatott támogatni, és ezért különösen örülök, hogy a zsűri tagja lehetek" – mondja Takács Viktória illusztrátor.
Szárnyaljon a képzelet! Nincs is más hátra, mint teret adni a gyerekek alkotásainak, feltölteni a kicsik álomszoba-rajzait, és drukkolni a kedvenc óvodánknak!
Nyitókép: Facebook/Diego
Kérjük, támogasd munkánkat!
Ha szeretsz minket olvasni, ha csaltunk már mosolyt az arcodra, ha segített már neked valamelyik szakértőnk, vagy ha egyszerűen Te is fontosnak tartod, amit csinálunk, kérjük, támogasd munkánkat!
Banki átutalással:
Magnet Bank 16200106-11697987
Kedvezményezett: Családi Háló Közhasznú Alapítvány
Közlemény: Média támogatás
Vagy bankkártyás fizetés Simplepay-el az alábbi gombra kattintva:
(A hozzászólások megjelenítéséhez jelentkezz be Facebookra!)