Az 1980-as években népszerű magyar Bedeco kakaó gyár teljesen átalakult: ma már étrend-kiegészítő gyárként funkcionál és olyan márkák gördülnek le a gyártósorairól, mint a díjnyertes Nutriversum. Ennek a kooperációnak a segítségével tér vissza a Bedeco kakaó a boltok polcaira.
A megjelenés és az íz hajaz a régi időkre, összetételben viszont frissítésre került a termék. A piaci igényeknek megfelelően egy light verzióban tér vissza gyerekkorunk kedvenc kakaója. De ha ez nem lenne elég, a Nutriversum két sikerterméke is megkapja a Bedeco kakaó ízesítést, így kollagén vagy fehérjepor formájában is nosztalgiázhatunk.
„Mi az, amit iszol? – Bedeco.” – így szólt a híres magyar kakaó szlogenje, amely a rendszerváltás előtti időkben generációk napjait aranyozta be a fülbemászó reklámjaival, összehasonlíthatatlan ízével és jellegzetes csomagolásával.
Talán sokan emlékeznek még a „Már nem csak kakaó, a Bedeco!” reklámjára is. A termék akkori népszerűsége nemcsak az ízének volt köszönhető, hanem annak is, hogy könnyen elkészíthető volt, hiszen vízben vagy tejben pillanatok alatt feloldódott.
Azonban mi történt ezzel a patinás márkával?
A rendszerváltás után a nyugati márkák elárasztották a piacot, és a Bedeco – sajnálatos módon – nem tudott velük versenyre kelni. Többszöri koncepciófrissítés és tulajdonosváltás után 2016-ban végleg eltűnt a kakaó a boltok polcairól.
A márka eltűnése után viszont megmaradt a hatalmas gyár Zircen, és a szakemberek, akiknek a kisujjukban volt minden, ami az italpor gyártásához szükséges volt. A fitneszipar és az egészséges életmód térnyerése után adta magát, hogy milyen irányba tud elindulni a gyár, hogy ne kelljen végleg bezárnia.
A régen italpor gyártásra szakosodott Bedeco mára több fejlesztésen ment át, a régi gyárhoz hozzáépítve, modern gépekkel átalakítva már napi szinten akár 9 tonna por, 1500 liter folyadék, 2 millió db tabletta, 40.000 db csokoládé szelet, és napi akár fél millió darab kapszula gyártására alkalmas gyárat fejlesztettek.
Ebből a stratégiai váltásból született meg a Nutriversum is, mely 10 év alatt Magyarország egyik meghatározó étrend-kiegészítő márkájává vált, és büszkén hordozza magában a Bedeco örökségét. Jól példázza ezt, hogy a Nutriversum színei alatt tér vissza és lesz megvásárolható az új kakaó és a többi Bedeco ízesítésű termék.
A régi márka újbóli bevezetését megelőzte egy kutatás, amely alapján a megkérdezettek 76%-a fogyasztotta anno a Bedeco kakaót.
„Régóta tervben volt, hogy kezdünk valamit a Bedeco márkanévvel. Év elején egy felmérésünkből kiderült, hogy a vásárlóink többsége ismeri a Bedeco kakaó fogalmát és 97%-uknak pozitív emlékeik voltak a termékről. Így úgy döntöttünk, hogy visszahozzuk a régmúlt kedvenc kakaóját, csak egy olyan köntösben, ami egyezik a Nutriversum egészségtudatos értékeivel.” - mondta Fetter Ármin, a Nutriversum marketing vezetője.
A régi termékek újragondolva elérhetőek a Nutriversum üzleteiben és webshopjában.
Kérjük, támogasd munkánkat!
Ha szeretsz minket olvasni, ha csaltunk már mosolyt az arcodra, ha segített már neked valamelyik szakértőnk, vagy ha egyszerűen Te is fontosnak tartod, amit csinálunk, kérjük, támogasd munkánkat!
Banki átutalással:
Magnet Bank 16200106-11697987
Kedvezményezett: Családi Háló Közhasznú Alapítvány
Közlemény: Média támogatás
Vagy bankkártyás fizetés Simplepay-el az alábbi gombra kattintva:
(A hozzászólások megjelenítéséhez jelentkezz be Facebookra!)