2019-ben országos lefedettséget érhet el az Alma Gyógyszertárak Referenciapatika Programja. A már megújult Alma Gyógyszertárak friss belső design-ja közkedvelt a betérők körében: Sokan megjegyzik a patikusoknak, hogy „nagyon tetszik az új, fehér-zöld színvilág, a világosabb, tágasabb üzlet”.
Dr. Lázár Szabolcs, a Patika Management Kft. ügyvezető igazgatója büszkén osztotta meg: „A Referenciapatika Program nagy lépés az Alma hálózatnak. Az előkészítésnél a vásárlóink igényeire koncentráltunk, mellette feltérképeztük a nyugat-európai trendeket, de alapvetően saját, több évtizedes tapasztalatainkra építkeztünk. Azt gondolom, hogy nem csak Magyarországon, de Európában is élvonalba tartozó egyedi, saját programot alkottunk az Alma Referenciapatika modellel. A letisztult patika belsőt és a szabad polcokat úgy alakítottuk ki, hogy közben az Almára jellemző barátságos hangulat ugyanolyan hangsúlyos maradjon. Nagyszerű élmény volt mindezt létrehozni és még nagyobb a gyakorlatban megvalósítani. Olyan minőségi munkát végeztünk, amire újítóként is büszkén tekinthetünk.”
A program elindítása előtt a gyógyszertárhálózat feltérképezte a hazai vásárlói közönség igényeit. Bár az emberek 70%-a a széles választékot és a kedvező árakat keresi, de egyre fontosabb szemponttá válik számukra a kellemes patika belső.
A modern kor vásárlójának magas az információigénye és szeret széles kínálatból választani. Az Alma Referenciapatika lényegében egy speciális üzletmodellt jelent, ami új funkciót ad a gyógyszertárnak. Áttekinthetőbben helyezkednek el a vény nélkül elérhető termékek, amik segítik a betegeket a választásban. A termékkínálat széles a klasszikus gyógyszertári terápiás csoportokon és egészségmegőrzéshez kapcsolódó termékeken túl olyan kategóriákkal is találkozhatnak a vásárlók, melyet jellemzően nem gyógyszertárban szoktak beszerezni. A vásárlói visszajelzések egyértelműek: a hozzáférhető polcon elhelyezett termékek kiemelt népszerűségnek örvendenek. Kifejezetten igaz ez a táplálékkiegészítőkre, vitaminokra és bőrápoló készítményekre, amelyeket a vásárlók szívesen hasonlítanak össze, mielőtt kiválasztják a számukra megfelelőt. A szakértelem egyértelmű hozzáadott értéke a gyógyszertáraknak, de ezen felül egy garancia is, mert az itt elérhető termékek minőség és eredet szempontjából ellenőrzött forrásból, megfelelő szállítási körülményeket biztosítva kerülnek a polcokra.
Az egészségtudatos, megelőzést fontosnak tartó vásárlók szerint a harmonikus hangulat és XXI. századi design miatt szívesen járnak ezekbe a gyógyszertárakba. A már említett vásárlói igények felmérése alkalmával az emberek 43%-a kifejezetten a szabadpolcos patikát részesítette előnyben. Az Alma Referenciapatikákban dolgozó gyógyszerészek elmondása szerint: „A szabadon álló polcoknak köszönhetően olyan termékek is szem elé kerültek, amikről eddig a vásárlók nem is gondolták, hogy egy gyógyszertárban is beszerezhetők. Bár a vásárlási rutin változott, a felkészült gyógyszerészeink hatékonyabban tudnak konzultálni mindazokkal, akiknek kiemelten fontos a szakmai segítség”.
„Az elmúlt fél évben szép számmal kerültek átadásra megújult patikáink, és várható, hogy ennek az üteme gyorsulni fog. Mindenki érzi, hogy haladni kell a korral, ezt pedig csak akkor lehet eredményesen véghez vinni, ha a vásárlói igényekhez igazítva tesszük.” – mondta el jövőbeni terveit Dr. Lázár Szabolcs. Hosszútávú célkitűzés közt szerepel, hogy év végéig országos lefedettséget érjenek el az új koncepcióval, és minél több helyen várják majd modernebb környezettel a vásárlókat. „A pozitív vásárlói visszajelzések mellett a sikert az is mutatja, hogy a legnagyobb üzleti megjelenéseket rangsoroló Superstore verseny Franchise kategóriájának fődíját az Alma Gyógyszertárak Referenciapatika Program design-ja kapta.” – tette hozzá Dr. Lázár Szabolcs.
További információ: Superstore díjat nyert az Alma Referenciapatikák design-ja
Kérjük, támogasd munkánkat!
Ha szeretsz minket olvasni, ha csaltunk már mosolyt az arcodra, ha segített már neked valamelyik szakértőnk, vagy ha egyszerűen Te is fontosnak tartod, amit csinálunk, kérjük, támogasd munkánkat!
Banki átutalással:
Magnet Bank 16200106-11697987
Kedvezményezett: Családi Háló Közhasznú Alapítvány
Közlemény: Média támogatás
Vagy bankkártyás fizetés Simplepay-el az alábbi gombra kattintva:
(A hozzászólások megjelenítéséhez jelentkezz be Facebookra!)