Dr. Harsányi Edit

Dr. Harsányi Edit

Háziorvos szakorvos, talpmasszőr, addiktológus fülakkupunktőr, fitoterápeuta, Schüssler terapeuta
Elérhetőségem:
Honlap: http://www.drhem.eoldal.hu/

Kérdezz-felelek

Böngéssz a korábbi kérdések és szakértői válaszok között.

1 kérdés ezen a lapon · összesen 1

2016. 10. 11.⧉
Olvasói kérdés
Kedves Edit!
48 éves átlagos,kissé molett hölgy vagyok.Különösebb panaszom nincs ezzel kapcsolatban,de aggasztó, hogy nyugalomban is magasabb a pulzusom,100 körül,90-110 között váltakozik.Normál vérnyomás mellett.Pajzsmirigyem rendben,iszok elég folyadékot.Néha szúr a szívem, de nem szédülök, fulladok, stb.A klimax miatt kissé kimerült, fáradékony vagyok.Múltkor meglepődtem, mert se ideges nem voltam, mégis 105 ös volt a pulzusom.
Érdemes lenne elkezdeni Betalocot szedni?Ha igen mennyit,és mennyi ideig?Köszönöm.gabriella.
Szakértői válasz
Kedves Gabriella!
A pulzus csökkentése fizikai aktivitással hatékony. Gyaloglás, kerékpározás, valami ami a természetben van. Napi fél óra.
Este időben lefeküdni, 10 órakor.
És megnézni, hogy az életében mi az a dolog, ami elől menekülne, de nem teszi. Munkahelyi, vagy párkapcsolati.
Étrendkiegészítőben a halolaj és a Q 10 ami erre való.
Érdemes megnézetni a hormonháztartását, mert lehet, hogy ott pótolni kell.
Elkezdheti a Betalocot, csak arról nincs leállás. Hosszú távon pedig veseelégtelenséget, vagy szívelégtelenséget okoz.
A többi megoldás babrásabb, de a mellékhatás nem jelentkezik.
Remélem tudtam segíteni!
Üdvözlettel:
Dr. Harsányi Edit2016. 10. 11. 23:01Még nincs értékelés

Kérdeznél a szakértőtől?

Tedd fel kérdésedet – a szakértőnk igyekszik válaszolni.