Dr. Harsányi Edit

Dr. Harsányi Edit

Háziorvos szakorvos, talpmasszőr, addiktológus fülakkupunktőr, fitoterápeuta, Schüssler terapeuta
Elérhetőségem:
Honlap: http://www.drhem.eoldal.hu/

Kérdezz-felelek

Böngéssz a korábbi kérdések és szakértői válaszok között.

1 kérdés ezen a lapon · összesen 1

2012. 06. 26.⧉
Olvasói kérdés

Kedves Doktor Nő,
2 és fél éve szedek fogamzásgátlót, előtte rettentő erős görcseim voltak a menstruációm alatt, ezek enyhültek mióta szedem a gyógyszert , viszont ezt felváltotta a fejfájás vagy migrén, minden egyes menzesz előtt pár nappal, és az első pár napján. Nem tudom, hogy ez \"normális\" e, vagy fogamzásgátlót kellene váltanom? Most a yasminelle-t szedem. És az utóbbi pár hónapban már egyre rosszabbak ezek a fejfájások, most speciel olyan 2 napja, hogy nem tudok előre hajolni vagy köhögni, mert fokozódik a fájdalom, és pont olvastam egy cikket az agydaganatról, aminek szintén hasonló tünetei vannak, nem tudom, hogy a menzestől fájhat az ember feje, és lehetnek hasonló panaszai mint nekem, vagy orvoshoz kéne fordulnom ezzel a havi fejfájással?
Mit kéne tennem? előre is köszönöm a válaszát!
Noncsi 22

Szakértői válasz

Kedves Noncsi!

Elnézést a válaszomért. 20 éve küzdök azért, hogy a fiatal lányoknak a menzeszgörcsét ne elnyomással oldják meg. Óriási árat fizetnek később érte.
Csak azt tudom javasolni, hogy hagyja abba a fogamzásgátló szedését. Valamilyen tünete mindenképpen lesz, mert mindegyik fajta elnyomással jár. Olvassa el a mellékhatásokat, és választhat közülük.
Az agydaganat nem valószínű. Ha abbahagyja a fogamzásgátlót, akkor van esélye, hogy néhány hónap alatt elmúlik a fejfájás.
Az nagyobb gond, hogy a menzeszgörcsök az újrainduláskor erősebbek lesznek.

Azon gondolkozzon el, hogy mi a rosszabb? A görcs, vagy a migraine. És azután döntse el, hogy merre megy.

Gondolom, hogy nem ezt várta válasznak. Mégis ezt tudom csak tiszta szívből válaszolni.

Remélem tudtam segíteni!
Üdvözlettel:

Dr. Harsányi Edit2012. 06. 26. 23:35Még nincs értékelés

Kérdeznél a szakértőtől?

Tedd fel kérdésedet – a szakértőnk igyekszik válaszolni.