Az utóbbi évek gazdasági történései rávilágítottak arra, hogy milyen fontos a pénzügyi tanácsadás, mielőtt a befektetéseinkről vagy hitelfelvételeinkről döntenénk. A komplexebb szolgáltatások vonatkozásában, mint a megtakarítások, befektetések vagy a hiteligénylések, hitelügyletek kezelése, valamint a körültekintő bankszámla választás, az ügyintéző és ügyfél számára elegendő idő kell, hogy rendelkezésre álljon az igények és lehetőségek, valamint a felmerülő kérdések tisztázására.
	
	A CIB Bank tavaly kísérleti jelleggel 11 fiókjában indította az előzetes időpontfoglalás lehetőségét, épp ezekre az időigényesebb szolgáltatások igénybevételére. Ennek révén az érdeklődők a számukra legalkalmasabb időpontban, várakozás nélkül tudják intézni bankügyeiket. A CIB az ügyfelek számára az időpontfoglalást nem csupán az interneten de telefonon keresztül a nap 24 órájában a nonstop telefonos ügyfélszolgálatán keresztül is elérhetővé tette.
	Az időpontfoglalás mellett hangsúlyos igény mutatkozik olyan információkra, amelyekkel az ügyfelek jobban tudják tervezni, hogy a nap mely szakában ideális számukra egy adott fiók felkeresése. A CIB által készített a bankfiókokban és a CIB honlapján is megtekinthető ügyfélforgalmi naptárak — melyek tulajdonképpen az elmúlt időszak regisztrált adatain alapuló forgalmi előrejelzések — valamennyi fiókra külön-külön adják meg az adott bankfiók várható forgalmát, s napon belüli bontásban.
	
	Gyakran kerülhetünk olyan váratlan helyzetbe, amikor gyorsan kell tájékozódni, hogy hol található a közelben bankfiók vagy bankautomata. A CIB honlapjáról letölthető adatbázissal a GPS-szel rendelkező autósok ezt  ismeretlen helyen is azonnal megtudhatják.
	
	Mindezek az igények manapság már olyan alapvető kényelmi elvárások, amelyekhez igazodnunk kell, így a szolgáltatást a  sikeres tesztprogramot követően a CIB  egész, csaknem 140 fiókból álló hálózatára kiterjesztette.
	
	A CIB kiemelten fontosnak tartja ügyfelei véleményét, ezért lehetővé tette, hogy a lakossági ügyfelek a bankfiókban végzett tranzakciót követően azonnal megosszák véleményüket, mennyire voltak elégedettek a szolgáltatás minőségével. A sorszámosztóhoz visszafáradva mindössze 2 kérdés megválaszolásával — néhány gomb megnyomásával — a képernyőn felkínált lehetőségből választva értékelhetik a banki ügyintézés gyorsaságát, a kiszolgálás minőségét.
				Előre tervezhető a banki ügyintézés időpontja a CIB-nél | 
			
		
| MEGOSZTOM A FACEBOOKON! | 
Miért olyan nehéz megtakarítani? - 1. rész
Mizike 
		#9 
	
	
	2011. április 07. 14:50:17 | csütörtök  | 
	
		
	Bedina, akár melyik bankhoz mész, mindenhol fizetsz. Ha épp nem a kártyahasználatért, akkor fizetsz a havi elszámolásért többet, vagy akármiért. Általában lehúz ilyenekért mindegyik bank és kb. ugyanannyi összeget, csak más néven.  
	
	 | 
		
	 | 
	
		
 | 
 | 
||||
vicusmamesz 
		#8 
	
	
	2011. április 04. 16:16:20 | hétfő  | 
	
		
	Én ugyan nem megyek, csak ha nagyon muszáj. Legutóbb úgy 3 éve volt nagyon muszáj  
	
	 | 
		
	 | 
	
		
 | 
 | 
||||
gwendeee 
		#7 
	
	
	2011. április 01. 10:22:53 | péntek  | 
	
		
	Ez egész jó, köszi szépen. Még jobban átnézem, de eddig nekem minden pontban megfelelne. A kocsi meg csak hab lenne a tortán  
	
	 | 
		
	 | 
	
		
 | 
  | 
||||||
bedina37 
		#6 
	
	
	2011. március 30. 11:17:06 | szerda  | 
	
		
	A tervezhető nap nekem is tetszik, nem szeretek várni, főleg nem bankban. Egyet értek a felháborodásodon a költségekkel is. Mindenért fizetni kell,...még a saját pénzed után is, amiért már egyszer megdolgoztál és leadóztad... Ezért nézegettem bankokat, hogy hol ajánlják a legjobb megoldást, kevesebb költséget, vagy esetleg költségmentességet. Ezt találtam ami tetszett egyelőre: http://data.hu/url/dijnullazo 
	
	 | 
		
	 | 
	
		
 | 
  | 
||||||
gwendeee 
		#5 
	
	
	2011. március 29. 18:22:16 | kedd  | 
	
		
	Azért csak bemész néha, akkorra meg jó, ha tervezhető a napod  
	Nekem is kártyára utalják a fizum, de nem szeretem. 
	 | 
		
	 | 
	
		
 | 
  | 
||||||
vicusmamesz 
		#4 
	
	
	2011. március 29. 15:38:36 | kedd  | 
	
		
	Én nem is értem minek bemenni a bankba a mai világban... Kártya, internet, kp alig kell, azt meg egy hónapban egyszer kiveszem az automatából, és kész. 
	
	 | 
		
	 | 
	
		
 | 
 | 
||||
thtg 
		#3 
	
	
	2011. március 25. 06:20:29 | péntek  | 
	
		
	Szimpatikus ez a bank, lehet váltani kéne... 
	
	 | 
		
	 | 
	
		
 | 
 | 
||||
Mizike 
		#2 
	
	
	2011. március 24. 15:18:45 | csütörtök  | 
	
		
	Ez tényleg jó ötlet, és egyedi a bankoknál, csak nehogy az legyen, hogy megkapja az ügyfél az időpontját, aztán mégis várnia kell, mert az előtte lévők csúsztak. De, ha ez a módszer beválik, fogok szeretni bankba járni, amit most nem mondhatok el.  
	
	 | 
		
	 | 
	
		
 | 
 | 
||||
kedvesferenc 
		#1 
	
	
	2011. március 24. 14:50:02 | csütörtök  | 
	
		
	Ez tök jó! Így legalább nem kell annyit ott ülni és várni, amit annyira utálok! 
	
	 | 
		
	 | 
	
		
 | 
 | 
||||


	
	
	

	
	
	
	
	
	
	
	


(A hozzászólások megjelenítéséhez jelentkezz be Facebookra!)