Kik a lakás célcsoportja?
Emlékezzetek vissza, ti miért vettétek meg annak idején épp ezt a lakást, és most miért adnátok túl rajta. Mik az ingatlan előnyei, és ezek melyik csoport igényeivel alkotnak közös metszetet? Járjátok végig gondolatban a lakást, a környéket, vizsgáljátok meg az infrastruktúrát, a lakóközösséget. Rá fogtok jönni, kinek való ez a lakás, kik lesznek azok az emberek, akik első látásra beleszeretnek majd. Ha pedig ismeritek a célcsoportotokat, az nagyban megkönnyíti majd az eladás folyamatát, ráadásul megkímél a felesleges kiadásoktól is, például nem kell költeni olyan hirdetési felületekre, amelyeken a csoport jó eséllyel sohasem bukkanna rá a hirdetésetekre.
Hol, hogyan hirdettek majd?
Az interneten? És azon belül? Ingyenes, vagy fizetős oldalakon? Mennyi pénzt tudtok rászánni, és ennyiből mire futja? Szeretnétek különleges hirdetési módokat kipróbálni, vagy maradtok a hagyományosaknál? A célcsoport ismeretét felhasználva döntsetek, olyan hirdetési módokat válasszatok, amik a leendő vevők figyelmét hívják fel! Gondolkodjatok a célcsoportotok fejével, és olyan helyeken hirdessetek, ahol ők keresgélnek. Ha úgy vélitek, egy nyugdíjas párnak lenne ideális a lakás, akkor például az online hirdetésekkel szemben részesítsétek előnyben a papíralapú hirdetési újságokat. Ha viszont fiataloknak szánjátok a lakást, bátran próbálkozzatok a facebookos hirdetésekkel is!
Mikor vágtok bele?
Bár tavasszal és nyáron jobban pörög az ingatlanpiac, általánosítani azért túlzás lenne. Mindig lesznek olyan ingatlanok, amelyek inkább télen kelendőek, egyeseknek pedig egész évben “szezonjuk” van. Ha ügyesen válaszoltok erre a kérdésre, akkor nem kell majd hónapokig árulnotok!
Érdemes felújítani eladás előtt?
Egyes lakások milliókkal többet érhetnek néhány apróbb ráncfelvarrás után, mások azonban sosem hozzák be az árat, amit a felújításra költenétek. Gondoljátok át, megéri-e egy kicsit rááldozni a későbbi magasabb vételár reményében!
Nektek megéri ingatlanossal együtt dolgozni?
Az ingatlanozás egy szakma, amelybe rengeteg idő és energia beletanulni, erre pedig nem mindenkinek van kapacitása. Gondoljátok át, hogy nektek mi éri meg jobban: hosszadalmas munkával alkalmi ingatlanossá képezni magatokat, vagy rááldozni némi pénzt, hogy egy profi ingatlanos segítségével a lehető legjobb feltételekkel keljen el a lakás?
Ha választ adtatok a fenti kérdésekre, akkor biztosan előrébb tartotok már az eladásban, mint a beszélgetés előtt. Fel vagytok vértezve néhány alapvető szemponttal, amelyek az egész folyamat során a segítségetekre lesznek. Ha pedig további kérdéseitek merülnek fel, forduljatok hozzám bizalommal!
Kérjük, támogasd munkánkat!
Ha szeretsz minket olvasni, ha csaltunk már mosolyt az arcodra, ha segített már neked valamelyik szakértőnk, vagy ha egyszerűen Te is fontosnak tartod, amit csinálunk, kérjük, támogasd munkánkat!
Banki átutalással:
Magnet Bank 16200106-11697987
Kedvezményezett: Családi Háló Közhasznú Alapítvány
Közlemény: Média támogatás
Vagy bankkártyás fizetés Simplepay-el az alábbi gombra kattintva:
|
Rák EditIngatlan tanácsadó, ingatlanközvetítő trénerElérhetőségeim: Telefon: 06-30/576-96-51 E-mail: info@ingatlan-tanacsado.hu Honlap: http://www.ingatlan-tanacsado.hu |
Bemutatkozás | Megjelent cikkek | Kérdezz-felelek |
(A hozzászólások megjelenítéséhez jelentkezz be Facebookra!)