Kérdezz-felelek
Kérdezni a gomb megnyomásával tudsz, amennyiben a napi kérdések száma még nem haladta meg a napi limitet.
Iskolaérettségi vizsgálaton kaptuk az alábbiakat csak nem értem.
Finommotoros és vizuomotoros kordinációja fejlesztésre szorul. Idői-téri tájékozódása hiányos.
Számfogalma kiaalkulóban van akusztikus feladat végzés nehézkes.
Analitikus-szintetikus feladatoknál segítséget igényel.
Hogyan segítsünk, hogy jövőre mehessen iskolába.
2002. április 24.-én született
A jövőre mit jelent? Tanévet, vagy évet? Visszatartják ezzel a véleménnyel az óvodában? Valószínűnek tartom. Ilyenkor szoktak fejlesztést is javasolni a Nevelési Tanácsadóban, mert gondolom, ezt ott végezték el. A finommotorika és vizuomotoros koordinációja arra utal, hogy a rajzkészsége, ceruzafogása, formamásolása lehet rosszabb a gyermeknek. Az idői-téri tájékozódás témában bal-jobb, fent-lent, alatt-fölött-mögött-között... és időben való tájkozódás feladatok lehettek. Számfogalom most alakul még. Ilyenkor már kb. 10-ig számlálnak a gyermekek, megállapítják, ugyanannyi alma és körte van a képen, melyik több... Az analízis-szintézis ha vizuális, akkor pl. kép összerakása lehetett részekből. Az akusztikus feladat pedig hallási feladat. Pl. egyforma, amit mondok?
A komplett vizsgálat alapján a vizsgálatot vezetőtől kérjen időpontot fejlesztésre, valamint feladatokat az otthoni gyakorlásra.
Üdvözlettel,
Szabóné Vékony Andrea
2008. 03. 27. 15:35
Olvasói értékelés:
nincs még értékelés