Olvasói kérdés
Kedves Edit!
A refluxom van, szedek rá gyógyszert, ám hajhullásom is és olyat hallottam, hogy a reflux okoz hajhullást. Hogyan? Egy ismerősöm ajánlotta, vegyek virágport, attól visszajön a hajam. Mit tanácsol? Tükörbe a homlokom fölött a fufrumnál kilátszik a fejbőröm a hajam alól már egy ideje. Köszönöm eddigi segítségeit is. Mono
A refluxom van, szedek rá gyógyszert, ám hajhullásom is és olyat hallottam, hogy a reflux okoz hajhullást. Hogyan? Egy ismerősöm ajánlotta, vegyek virágport, attól visszajön a hajam. Mit tanácsol? Tükörbe a homlokom fölött a fufrumnál kilátszik a fejbőröm a hajam alól már egy ideje. Köszönöm eddigi segítségeit is. Mono
Szakértői válasz
Kedves Mono!
Én nem tudok a kettő között kapcsolatot, de ez nem zárja ki, hogy legyen.
A virágpor jó tápanyag, csak sok embernek rontja a refluxos tüneteit.
Kipróbálás után fog kiderülni, hogy tudja-e szedni hosszútávon. Ha igen, akkor van esélye, hogy a feltöltéssel javul a haj állapota is.
Remélem tudtam segíteni!
Üdvözlettel:
Én nem tudok a kettő között kapcsolatot, de ez nem zárja ki, hogy legyen.
A virágpor jó tápanyag, csak sok embernek rontja a refluxos tüneteit.
Kipróbálás után fog kiderülni, hogy tudja-e szedni hosszútávon. Ha igen, akkor van esélye, hogy a feltöltéssel javul a haj állapota is.
Remélem tudtam segíteni!
Üdvözlettel: