Kérdezz-felelek
Kérdezni a gomb megnyomásával tudsz, amennyiben a napi kérdések száma még nem haladta meg a napi limitet.
kedves Andrea! A problémám a következő: Van egy 11 éves 5 ik osztályos kisfiam. Sajnos magatartás problémával küzd kiskora óta. Hordtam nevelési tanácsadóba fejlesztésre, logopédiára óvodás korától. Mostanra Foglalkozott vele pszicho terapeuta illetve most a Bethesda kórházba hordom gyermek pszichiáterhez. jelenleg triaplidált és espriciot szed. Kaptunk szakvéleményt a Doktornőtől, és azt gondolom nagyon kedves segítőkész a kisfiammal. Javasolta aRicsi felmentését angol nyelvből mivel tanulási problémát észlelt nála. Viszont az iskolában hiába tudják, hogy mi baja van a kisfiamnak mégis állandóan a tanárok mindig bármilyen probléma adódik őt hibáztatják. Ma egy 7 ik es fiú bántotta mire az én fiamat 3 tanár körbe álta le ordította és hagyták sírni egy órán át miközbe engem nem értesítettek a történtekről. Hiába akarja a gyerek el mondani mi történt nem hallgatják meg és csak őt hibáztatják. Tavaji évben is addig fajult ez a pedagogiai viselkedés, hogy Ricsi már nem is akart iskolába járni. Nem értem, hogy lehet hogy a tanárok meg kérdőjelezhetik egy Doktor szakvéleményét. Illetve már nem tudom hova fordulhatnék ki segíthetne, hogy Ricsinek jobb legyen. Mondják, hogy vegyem ki Ricsit az iskolából de azzal nem segítek csak a tanároknak. minden iskolában sajnos ez a hozz állás jellemzi a pedagógusokat. Kérem válaszát Ön mit javasol?
Üdvözlettel: Hajnalka
Kedves anyuka!
Elolvasva a levelét azt gondolom, h a kisfiának valóban nem tesz jót az, h folyamatosan negatív megerősítéseket kap az iskola részéről, mikor ő dolgozik magán!Így nagyon nehéz előre jutnia. Érdemes lenne véleményem szerint egy alternatív iskolát keresniük, pl. Waldorf, ahol a képességei vannak kiemelve és támogatva.
Üdv.:
Balogh Andrea
2014. 10. 07. 08:14