|
Makra Ildikó JuditÍrásjavító grafo-pedagógusRajzelemzés és íráselemzés Elérhetőségeim: Telefon: 06-70/529-89-12 (18 h.-tól - 21 h.-ig) E-mail: grafobazis@gmail.com Honlap: http://www.grafomotoros.hu http://www.iraszavar.hu |
Kérdezz-felelek
Annak ellenére, hogy a következő életemben grafológus szeretnék lenni, van egy olyan kérdésem, hogy egy éve vettem észre, hogy ritkán a kettes mássalhangzókat véletlenszerűen fordítva írom le, mikor rápillantok rögtön látom, zavar, pedagógus vagyok.lelki okokra próbálom visszavezetni .
Az okát nem következtettem még ki, ön szerint ?
Köszönöm válaszát ! Alíz
Örülök, hogy kíváncsi arra az érdekes területre amit a grafológia adhat.
Amennyiben nem fáradtság okozta alkalmi "toll-botlás"ról van szó, úgy végig kéne gondolnia, hogy az elmúlt esztendőben volt-e gondja párkapcsolatában. Ez nemcsak családjában, de egyéb társas közegben, munkatárssal kapcsolatban is előfordulhat.
A páros betűk, páros kapcsolatra utalnak. Jó volna tudni, mely kettes mássalhangzókat fordította meg alkalmanként.
-Mindig azonosakat?
-Konzekvensen a hasonlókat?
-Esetleg teljesen változóan?
Az említett mássalhangzóknak egyenként is szimbolikus jelentésük van. Ezek ismeretében többet lehetne mondani. Legjobb azonban látni lenne az írását, mert az egyes jelek különböző kontextusba helyezve más és más értelmet kaphatnak. Nemcsak a grafpológiára igaz, hogy "egy jel, nem jel", de itt mégis fontos volna az írás többi elemét is megvizsgálni.
Előfordulhat, hogy az előtte vagy utána következő betűhöz való kapcsolódásban volt valami törés, megtorpanás, ezek megint csak módosítják az értelmezést. Jó lenne tudni melyek ezek a betűk, vagy azonos kapcsolatnál volt-e zavar? Ez megmutatná, hogy csak egyes társakkal való kapcsolatában volt valami hiba, vagy általánosan, vagy mihez lenne köthető.
Mint látja, a "minden, mindennel összefügg" elve is érvényesül.
Az írott írás hiányában kérdésére csak ilyen korlátozott választ tudok adni.
Amennyiben fontosnak érzi, és szeretné személyesen megbeszélni, kérem hozza el az írását a rendelőmbe. Előzetes időpont egyeztetés után szívesen várom kedves kolléganő.
Nem muszáj megvárni a következő életet. Szeretettel látom egy rövid grafológiai képzésen. Ugyanis pedagógus körökben remekül használható a gyermekek jobb megismerésére és a kollégákkal való jobb együttműködésre. Az önismereti játékokról nem is beszélve.
Üdvözlettel: