Gy.I.K.Gy.I.K.     KeresésKeresés     TaglistaTaglista     CsoportokCsoportok    
ProfilProfil     Privát üzeneteid olvasásához be kell jelentkeznedPrivát üzeneteid olvasásához be kell jelentkezned
Kapcsolattartás, ha a gyerek nem akar elmenni az édesapjával

Lezárt téma: ide nem írhatsz választ, és nem szerkesztheted a hozzászólásaidat.    Tartalomjegyzék -> Gyerekekről - babavárók, kismamák, szülők
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
kyldyk

HozzászólásElküldve: 2009, Jan. 28, 14:18    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv mindnekinek! Végzős egyetemista hallgató vagyok. Szakdolgozatomat a válás utáni apa-gyermek kapcsolat problémaköréről írom. Összeállítottam egy kérdőívet, olyan apáknak, akiknek a valás után a gyermekük az anyánál maradt. Kérek minden olyan apát, aki ebbe a helyzetbe került, hogy töltse ki a kérdőívemet. Nagyon-nagyon hálás lennék azoknak, akik szánnak rá néhány percet.
A kérdőív letölthető: www.gmail.com -ról
Login név: elvaltapak
Jelszó: koszonomszepen
Itt a beérkező levelkenél "Kérdőív elvált apáknak" címen a mellékletből letölthető.
Ha kitöltötték, kérem küldjék el az elvaltapak@gmail.com -ra vagy a kyldyk@gmail.com -ra.

Előre is köszönöm a segítséget: Ildikó
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
szantre

HozzászólásElküldve: 2008, Nov. 27, 22:43    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Ne haragudjatok a zavarásért, én a babanetes Kistarcsa – Flór Ferenc Kórház topikba írogatok, van egy 20 hónapos kisfiam, Márk, és szeretném a segítségeteket kérni!
A szakdolgozatomat egyedülálló anyák nevelési stílusának vizsgálatából írom, és ehhez szeretném a segítségeteket kérni. 3 kérdőív kitöltéséről lenne szó, ami tudom, nem kevés, de nagyon hálás lennék érte. Aki kitölti a kérdőívet, és érdekli a téma, szívesen elküldöm a kutatásom eredményeit, amint elkészülök a szakdolgozattal.

A kérdéscsomag innen letölthető: