Gy.I.K.Gy.I.K.     KeresésKeresés     TaglistaTaglista     CsoportokCsoportok    
ProfilProfil     Privát üzeneteid olvasásához be kell jelentkeznedPrivát üzeneteid olvasásához be kell jelentkezned
Szüléstörténet - Meséld el te is!
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3  Következő

Lezárt téma: ide nem írhatsz választ, és nem szerkesztheted a hozzászólásaidat.    Tartalomjegyzék -> Gyerekekről - babavárók, kismamák, szülők
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
NemethRamona

HozzászólásElküldve: 2010, Dec. 13, 18:14    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Negyedéves szülésznő hallgató vagyok a Semmelweis Egyetemen. Most írom a szakdolgozatomat "Vajúdás és szülés homeopátiával" témában.
Szeretném a segítségeteket kérni. Ha van időtök, ki tudnátok tölteni a kérdőívemet?
Előre is köszönöm!

A kérdőívem linkje:

http://ripet.hu/feedback.php?kid=gy0ttv885gkpfnjt
nyuszko83

HozzászólásElküldve: 2010, Okt. 30, 16:49    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Lívia születésének története

2010. október 20-án 15 órakor kezdődtek a fájások. Beültem egy kád melegvízbe, nem múltak el, de még rendszertelenek voltak. 17 óra után átmentünk felköszönteni anyósomat az 50. születésnapján, ott is vacsoráztunk. Akkor már 10-15 percenként jó kis fájásaim voltak. Este a szokásos rutin, közben a fájások kicsit sűrűsödtek és erősödtek is. 22 óra után elaludt Szabi, Tamás áthozta az autót és anyumat. Ekkor még egyszer vettem egy meleg fürdőt, majd készültem a lefekvéshez. Anyum és Tamás unszolására mégis inkább elindultunk a kórházba.