Gy.I.K.Gy.I.K.     KeresésKeresés     TaglistaTaglista     CsoportokCsoportok    
ProfilProfil     Privát üzeneteid olvasásához be kell jelentkeznedPrivát üzeneteid olvasásához be kell jelentkezned
Lelki köldökzsinór és ami utána van
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő

Lezárt téma: ide nem írhatsz választ, és nem szerkesztheted a hozzászólásaidat.    Tartalomjegyzék -> Gyerekekről - babavárók, kismamák, szülők
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
veryke

HozzászólásElküldve: 2010, Feb. 23, 00:55    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Pszichológus hallgató vagyok és anyuka. Kapcsolatanalízises kismamákat keresek, akiknek van 2 gyermekük és mindkettővel jártak "terápiára". Kérem jelentkezzen, aki tudna segíteni nekem ebben, mert nagyon nehéz ilyen anyukákat találni, még a terapeutákon keresztül is.
Köszönöm előre is: Veryke
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
tgabi80

HozzászólásElküldve: 2008, Feb. 10, 17:08    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Én most ismerkedem a könyvvel.
Nem valószínű hogy el tudok menni, ilyen személyes konzultációkra, bármelyik dokihoz is.
Bár nagyon szeretném megpróbálni önerőből is.
Van valami tanácsotok?
valaki elárulá, akár priviben is, hogy milyen ára van ennek a dolognak?
ditke31

HozzászólásElküldve: 2008, Jan. 16, 20:10    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Ti a baba születése után a babával visszamentetek Raffaihoz (Hidashoz)?
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Rita25

HozzászólásElküldve: 2007, Júl. 31, 22:43    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Azt hiszem sikerült megértenem a lényeget. De nálam semmi sem biztos.