Gy.I.K.Gy.I.K.     KeresésKeresés     TaglistaTaglista     CsoportokCsoportok    
ProfilProfil     Privát üzeneteid olvasásához be kell jelentkeznedPrivát üzeneteid olvasásához be kell jelentkezned
Tunéziai rémálom nyaralás Ruspina Hotel Dinó Clubb

 
Lezárt téma: ide nem írhatsz választ, és nem szerkesztheted a hozzászólásaidat.    Tartalomjegyzék -> Mindenkinek
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
Terminator
#4





Csatlakozott: 2014.09.04. Csütörtök 16:51
Hozzászólások: 1
HozzászólásElküldve: 2014, Szept. 04, 16:53    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Tunéziai rémálom nyaralás Les Pyramides Hotel

2014. 07.29. 23 órakor érkeztünk meg a hotelnek nevezett létesítménybe. A telepített idegenvezető két szállodával korábban elbúcsúzott tőlünk. A beígért vacsorának híre - hamva sem volt. Kitöltöttük a bejelentkezési lapokat, aztán elkisértek minket az egyik bungalóba, a 804-be. Itt aztán meglepődtünk . Kosz , mocsok . Se takaró, se párna , egy darab kétes árnyalatú törölköző a mosdószélén, a terasz ajtón nem volt függöny, TV nem volt, bár ez nem is hiányzott, hisz nem ezért jöttünk. A WC és a vizesblokk siralmas állapotban volt. Visszamentem a recepcióra reklamálni . Sok vendég érkezett, és a szálloda alkalmazottai láthatóan kevesen voltak, egyszerűen nem foglalkoztak velünk. "Five minit" - ezt hajtogatták folyamatosan , és nem történt semmi. Közben éjfél lett , és bezárt a büfé is , és ott maradtunk ivóvíz nélkül. Egy pincért sikerült megkérnem, hogy váltson be egy tíz euróst, és " all iclusive " adjon egy üveg ásványvizet három dinárért, mert már nagyon szomjasak voltunk. Nyolc órai utazás, és a fogadtatás fáradalmai után a saját törölközőinkből hajtogattunk párnát, és arra feküdtünk le aludni.
Másnap a telepített idegenvezető 12:30-kor érkezett a szállodába. Az ő segítségét kértük, hogy cseréljék ki a szobánkat. A cserére fölajánlott szobában nyüzsögtek a hangyák , és rendkívül büdös volt a WC. Az idegenvezető azzal vigasztalt minket, hogy örüljünk hogy nincs skorpió , vagy kígyó a szobában. Közben előkerült a takarító személyzet, és kaptunk ágyneműt, tiszta törölközőket , függönyt a 804-es szobába. A két rossz közül inkább a 804-t választottuk. A csomagjainkat nem csomagoltuk ki, mert a beépített szekrény belseje is igen poros volt. Ha autóval vagyunk , és nem repülővel, biztos hogy továbbálltunk volna. Így kénytelenek voltunk maradni, és átvészelni ezt a hetet.
Az étterem állapota sem volt különb a szobáétól . Az evőeszközökön, tányérokon , poharakon gyakran találtunk ételmaradékot. Gyakori volt az evőeszközök hiánya , például a villák rendszeresen hiányoztak. (Ezeket később a zsebünkben hordtuk inkább, hogy ne kelljen villára vadászni...) Egyik reggel egy a hazainál kb. másfélszer nagyobb csótány szaladgált az étteremben , amit végül egy vendég véletlenül eltaposott. Az ételekkel nem volt gondunk , a helyi specialitások között találtunk mindig valami ehetőt. Talán a reggelik voltak egysíkúak , mert mindig lekvárt , mézet , kemény tojást raktak ki. Egy hét alatt egyszer találkoztunk párizsival, és egyszer sajttal.
A tengerpart sem volt különb . Műanyagpoharak, cigarettás dobozok, csikkek mindenhol . Egyik nap az egyik alkalmazott belelépett egy üvegdarabba... Néhány üvegszilánkot mi is összeszedtünk , és kidobtunk a kukába. A műanyag bevonatú matracok ragadtak a piszoktól, és a naptejtől, a napozóágyak között sok törött, repedt volt. A tenger szerencsére kellemes volt. Az úszómedence körül éjfélig tartottak programok , amik után reggel nagy mennyiségű hulladék , és szemét fogadta a reggelizni érkezőket. A takarítók 9 óra körül kezdték eltüntetni az esti romokat.(Ugyanazokkal a seprűkkel takarították az asztalokat, mint a járólapokat.) Az utcai kapu előtt konflisok várakoztak, és a lovak gyakran itt eresztették le a "hűtővizet", ami persze elég jellegzetes szagot árasztott.
Egyik este egy kb. 10 centis kis gyíkszerű állatka fogadott minket a szobánkba. Valószínűleg nem volt veszélyes, de feleségem így sem örült a társaságának. Hiába kergettem nem sikerült kiűzni a szobából , mert elbújt a klímaberendezés mögé. Viszont hagyta magát lefényképezni .Másnap ügyesebbek voltunk, amikor felbukkant, kinyitottuk a teraszajtót, és végre távozott.
Az all inclusive szolgáltatás keretében három helyen szolgáltak fel italokat. Mindhárom helyen hosszú perceket kellett sorban állni. A medencénél, és az étteremben dolgozó csaposok úgy mozogtak , mintha egy lassított felvételt láttunk volna, bárban a kiszolgálás rendben volt, itt viszont azért kellett várakozni, mert aki tehette ezt a helyet választotta a másik kettő helyett. A helyben csapolt üdítő italok sajnos eléggé vizenyősek voltak , viszont szerencsére minden hideg volt.

Ezek hatására alig vártuk a haza utat, mert ilyen kellemetlen, rossz élményekben nem volt még részünk nyaralás alkalmával.
Köszönjük Karthago Tours !
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
mano06
#3





Csatlakozott: 2008.10.20. Hétfő 11:09
Hozzászólások: 2
HozzászólásElküldve: 2010, Szept. 27, 21:25    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

lilcsa írta:
2010.08.17-én indultunk várva várt nyaralásunkra Tunéziába, családunkkal, két kis gyermekkel. Régóta spóroltunk az útra, s megfogadván az IT debreceni utazási iroda tanácsát, a Dinó klubbos Ruspina hotelt vállasztottuk ! Megérkezésünk pillanatában,a hotelbe lépvén már éreztem,hogy nincs vmi rendben..
Aztán sorban jöttek a jelek: lift nem működik, bőrönd ,babakocsi kézben a másodikra..mocskosak a folyosó szőnyegei,használtnak tűnő ágynemű, piszkos és büdös szoba.
Az étkezőben meg ami ránk várt....na azt nem kívánom senkinek...Úgyhogy másnap reggel követeltük a hazautazásunkat, vagy áthelyezésünket !
Sikertelenül !!!

Hogyan lehetséges,hogy éhezik és szenved több mint 20 magyar család, kis gyerekekkel Tunéziai nyaralása alatt, a Ruspina Hotel 4 csillagos All Inclusive ellátásában, s mindezt Dinó Klubbos minőségben?

Hogyan minősíthetnek 4 csillagnak egy olyan hotelt,melynek étkezési és közegészségügyi megjelenése alatta marad egy magyarországi munkásszállónál?
Nem működő lift, mocskos szobák, folyosók,étkező,retkes asztal terítő.

Ehetetlen ételek,műanyag fogmosó pohárban porciózott csapvízből készült hűsítők és alkoholok. Lekezelő személyzet, kiszolgáltatott helyzet !

Hogyan lehetséges,hogy a családok kérése ellenére, mindezt segítségnyújtás nélkül tűrte a főszervező Best Reisen és Medina utazási iroda, továbbá az utakat közvetítő IT utazási iroda ?

Hogyan lehetséges ezen irodákat felelősségre és kártérítésre vonni?

Hogyan lehetséges,hogy leállítsák az ebbe a hotelbe történő foglalásokat?

Segítséget kérnénk fenti kérdésekben,vagy tapasztalati megoldásokat,hasonló esetekben !
Előre is köszönöm a válaszokat !
Lilcsa,

Már megnéztük és folyt a könnyünk a nevetéstől, pedig szánalmas volt. Aztán újra magunkba roskadtunk..
15%?? Mégis mit képzelnek? A médiához kellene fordulni, mert rövidtávon jobban megszenvednék a dolgot. Gondolom jó ügyvédjeik vannak, velük évekig menne a pereskedés.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
lilcsa
#2





Csatlakozott: 2009.11.04. Szerda 20:45
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Kiskőrös
HozzászólásElküldve: 2010, Szept. 27, 05:46    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Mivel több családról van szó,ezért összefogással született egy kártérítési követelés, amire meg is kaptuk a választ... nevetséges 15 % visszatérités, ja és minden megy tovább változatlanul!
Vagyis Ti úgy nyaraltatok ott, hogy az utazási iroda MÁJUS !!!! óta tudja ( a panaszfelvételi jegyzőkönyvek alapján) mégsem tesz ellene semmit,sőt változatlanul értékesíti az utat! Most több felettes ellenőrző szervezetnek küldtük el a feljelentésünket.
Remélem jól megbüntetik a Best Reisent és a Medina Tours, ami egyébként egy érdekeltségű cég !
ezt nézd meg:

http://www.ongo.hu/elmenybeszamolok/4718
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
mano06
#1





Csatlakozott: 2008.10.20. Hétfő 11:09
Hozzászólások: 2
HozzászólásElküldve: 2010, Szept. 26, 21:39    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia Lilcsa,
Most penteken jottunk haza mi is a Ruspinabol es ugyanugy latjuk a dolgokat.
Kaptal barmifele segitseget azota? Valaszolt barki is az irasodra?
Jo lenne felvenni a kapcsolatot.
Udv
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
lilcsa
#0





Csatlakozott: 2009.11.04. Szerda 20:45
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Kiskőrös
HozzászólásElküldve: 2010, Aug. 30, 22:44    Hozzászólás témája: Tunéziai rémálom nyaralás Ruspina Hotel Dinó Clubb Hozzászólás az előzmény idézésével

2010.08.17-én indultunk várva várt nyaralásunkra Tunéziába, családunkkal, két kis gyermekkel. Régóta spóroltunk az útra, s megfogadván az IT debreceni utazási iroda tanácsát, a Dinó klubbos Ruspina hotelt vállasztottuk ! Megérkezésünk pillanatában,a hotelbe lépvén már éreztem,hogy nincs vmi rendben..
Aztán sorban jöttek a jelek: lift nem működik, bőrönd ,babakocsi kézben a másodikra..mocskosak a folyosó szőnyegei,használtnak tűnő ágynemű, piszkos és büdös szoba.
Az étkezőben meg ami ránk várt....na azt nem kívánom senkinek...Úgyhogy másnap reggel követeltük a hazautazásunkat, vagy áthelyezésünket !
Sikertelenül !!!

Hogyan lehetséges,hogy éhezik és szenved több mint 20 magyar család, kis gyerekekkel Tunéziai nyaralása alatt, a Ruspina Hotel 4 csillagos All Inclusive ellátásában, s mindezt Dinó Klubbos minőségben?

Hogyan minősíthetnek 4 csillagnak egy olyan hotelt,melynek étkezési és közegészségügyi megjelenése alatta marad egy magyarországi munkásszállónál?
Nem működő lift, mocskos szobák, folyosók,étkező,retkes asztal terítő.

Ehetetlen ételek,műanyag fogmosó pohárban porciózott csapvízből készült hűsítők és alkoholok. Lekezelő személyzet, kiszolgáltatott helyzet !

Hogyan lehetséges,hogy a családok kérése ellenére, mindezt segítségnyújtás nélkül tűrte a főszervező Best Reisen és Medina utazási iroda, továbbá az utakat közvetítő IT utazási iroda ?

Hogyan lehetséges ezen irodákat felelősségre és kártérítésre vonni?

Hogyan lehetséges,hogy leállítsák az ebbe a hotelbe történő foglalásokat?

Segítséget kérnénk fenti kérdésekben,vagy tapasztalati megoldásokat,hasonló esetekben !
Előre is köszönöm a válaszokat !
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Hozzászólások megtekintése:   
Új téma nyitása   Lezárt téma: ide nem írhatsz választ, és nem szerkesztheted a hozzászólásaidat.    Tartalomjegyzék -> Mindenkinek Időzóna: (GMT +2 óra)
1 / 1 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Ezt olvastad már?Elrejtés