Gy.I.K.Gy.I.K.     KeresésKeresés     TaglistaTaglista     CsoportokCsoportok    
ProfilProfil     Privát üzeneteid olvasásához be kell jelentkeznedPrivát üzeneteid olvasásához be kell jelentkezned
PCOS bajtársaimat keresem, mert van egy terápia ami segíthet

Lezárt téma: ide nem írhatsz választ, és nem szerkesztheted a hozzászólásaidat.    Tartalomjegyzék -> Gyerekekről - babavárók, kismamák, szülők
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
Aelin

HozzászólásElküldve: 2010, Dec. 06, 21:45    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Negyedéves szülésznő hallgató vagyok, szakdolgozatot írok "Meddőség" témában, kérdőíves kutatáshoz szeretném kérni a segítségeteket. Ezen a linken elérhető a kérdőív:
http://ripet.hu/feedback.php?kid=6zad72h54thu8fa1 Remélem nem veszitek tolakodásnak. Ha mégis elnézéseteket kérem, de próbálok minden lehetőséget kihasználni az anyaggyűjtésre. Minden segítséget, tanácsot előre is köszönök!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Zsu_79

HozzászólásElküldve: 2010, Okt. 01, 11:39    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Hoki!

Megnyugtatlak, én sem kaptam választ. Szerintem a többiek se... így a terápia titok marad...Smile
Vissza az elejére
Hoki

HozzászólásElküldve: 2010, Szept. 14, 22:38    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Lányok!

Valakinek is válaszolt valaha is Liliho?
Vagy csak nekem nem?
Vissza az elejére
Zsu_79

HozzászólásElküldve: 2010, Szept. 14, 22:04    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Liliho!

Én is pco-val küszködöm, ezért nagyon örülnék, ha nekem is elküldenéd az említett terápiát! Előre is köszönöm!!!
blue_sky@indamail.hu
Vissza az elejére
Zumi

HozzászólásElküldve: 2010, Aug. 20, 07:44    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia Liliho!