Gy.I.K.Gy.I.K.     KeresésKeresés     TaglistaTaglista     CsoportokCsoportok    
ProfilProfil     Privát üzeneteid olvasásához be kell jelentkeznedPrivát üzeneteid olvasásához be kell jelentkezned
Újpesti anyukák itt a helyetek!

Lezárt téma: ide nem írhatsz választ, és nem szerkesztheted a hozzászólásaidat.    Tartalomjegyzék -> Gyerekekről - babavárók, kismamák, szülők
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
szabo.judit0531

HozzászólásElküldve: 2017, Dec. 29, 13:28    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Szülők!

Végzős hallgató vagyok az ELTE TÓK óvodapedagógus szakán, és most írom a szakdolgozatomat az óvodás korú gyermekek mesehallgatási és mesenézési szokásairól. Olyan kérésem lenne, hogy akinek óvodás korú gyermeke van, és akad néhány szabad perce, kitöltené a kérdőívemet a szakdolgozatomhoz? Nagy segítség lenne!

Előre is köszönöm!

https://www.survio.com/survey/d/G5G0K1F0F5U4G7S7C
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
foeszter

HozzászólásElküldve: 2010, Nov. 01, 16:08    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia Pancsika20!

Újpesti Anyuka vagyok, másfél éves a kisfiam. Láttam, hogy milyen lelkesen próbálsz Újpesti Anyukás fórumot alapitani, hát eljöttem, hogy legyen "tömeg". Wink

Ha szabad, rögtön fel is vetnék egy sokunkat érintő témát:
Újpesti bölcsikről irjatok hideget-meleget. (Remélem elsősorban jó vélemények lesznek. Smile )

Köszi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Yahoo Messenger MSN Messenger
Pancsika20

HozzászólásElküldve: 2010, Aug. 01, 20:13    Hozzászólás témája: Újpesti anyukák itt a helyetek! Hozzászólás az előzmény idézésével

Sok szeretettel várok minden Újpesti kisgyermekes anyukát, aki szívesen csevegne!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése Yahoo Messenger MSN Messenger
Hozzászólások megtekintése: