Gy.I.K.Gy.I.K.     KeresésKeresés     TaglistaTaglista     CsoportokCsoportok    
ProfilProfil     Privát üzeneteid olvasásához be kell jelentkeznedPrivát üzeneteid olvasásához be kell jelentkezned
Egyedülálló anyák klubja II.

Lezárt téma: ide nem írhatsz választ, és nem szerkesztheted a hozzászólásaidat.    Tartalomjegyzék -> Gyerekekről - babavárók, kismamák, szülők
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
szabo.judit0531

HozzászólásElküldve: 2017, Dec. 29, 13:13    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Szülők!

Végzős hallgató vagyok az ELTE TÓK óvodapedagógus szakán, és most írom a szakdolgozatomat az óvodás korú gyermekek mesehallgatási és mesenézési szokásairól. Olyan kérésem lenne, hogy akinek óvodás korú gyermeke van, és akad néhány szabad perce, kitöltené a kérdőívemet a szakdolgozatomhoz? Nagy segítség lenne!

Előre is köszönöm!

https://www.survio.com/survey/d/G5G0K1F0F5U4G7S7C
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
PAK

HozzászólásElküldve: 2014, Feb. 12, 23:41    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Gyertek, beszélgessünk Smile Osszátok meg pozitív tapasztalatitokat velem, velünk Smile

Mindenkit szeretettel várok! Csak bátran, meséljetek Smile
Vissza az elejére
Borsóleves

HozzászólásElküldve: 2007, Máj. 03, 21:38    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia Csilla!

Nem haragszom, de hogy is...Smile)))Én sem jövök minden nap....kis Marcim lázas, tudod a 15 hónapos oltástól, ezért nekünk is elég nehézkesen telnek a napok...Sad(((
Igazából én is pesti vagyok, 3. éve lakunk itt, én Pesten születtem és ott is éltem, csak aztán így alakult a szüleim ide költöztek, aztán mi is házat szerettünk volna, pénzünk nem igazán volt, itt pedig olcsón hozzájutottunk és így idekerültünk, de nem hiszem hogy itt is maradunk, szerintem mire Marci ovis lesz visszamegyünk Pestre haza!