Gy.I.K.Gy.I.K.     KeresésKeresés     TaglistaTaglista     CsoportokCsoportok    
ProfilProfil     Privát üzeneteid olvasásához be kell jelentkeznedPrivát üzeneteid olvasásához be kell jelentkezned
Budapesti anyukák! Csevegjünk!

Lezárt téma: ide nem írhatsz választ, és nem szerkesztheted a hozzászólásaidat.    Tartalomjegyzék -> Gyerekekről - babavárók, kismamák, szülők
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
szabo.judit0531

HozzászólásElküldve: 2017, Dec. 29, 13:10    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Szülők!

Végzős hallgató vagyok az ELTE TÓK óvodapedagógus szakán, és most írom a szakdolgozatomat az óvodás korú gyermekek mesehallgatási és mesenézési szokásairól. Olyan kérésem lenne, hogy akinek óvodás korú gyermeke van, és akad néhány szabad perce, kitöltené a kérdőívemet a szakdolgozatomhoz? Nagy segítség lenne!

Előre is köszönöm!

https://www.survio.com/survey/d/G5G0K1F0F5U4G7S7C
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
editi

HozzászólásElküldve: 2017, Okt. 27, 10:43    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! A kisfiamnak nagyon tetszett a kis Sudocremes orrszarvú. Nem tudjatok, hogy hol lehet beszerezni?
Vissza az elejére
anyus001

HozzászólásElküldve: 2015, Aug. 30, 12:52    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Vissza az elejére
Adriennnn

HozzászólásElküldve: 2015, Jan. 29, 10:42    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Édesanyák!

Az PPKE pszichológia szakán(MA) vagyok végzős hallgató, és a készülő szakdolgozatomban a meddőség témakörével foglalkozom. Kontrollcsoportként olyan anyákat keresek, akinek nem volt meddőséggel kapcsolatos problémája. Ha időtök engedi, kérlek, töltsétek ki az alábbi linken található kérdőívet:

http://felmeres.hol.es/index.php

A kérdőív kitöltése körülbelül 15 percet vesz igénybe.
A kérdőív kitöltése teljesen anonim.
Előre is nagyon-nagyon szépen köszönöm! 