Teve utcai ügyfélszolgálaton már bevezették nagycsaládos ügyintézést
Közölték, a Teve utcai ügyfélszolgálaton az egészségbiztosítási ügyekben országos viszonylatban is legnagyobb ügyfélforgalmat kiszolgáló szervhez érkező ügyfelek részére az ügyfélhívó terminálokon már önálló ügytípusként jelenik meg a "nagycsaládos ügyintézés".
Csökken a várokozási idő
Az ügytípus kiválasztásával a nagycsaládosok - a várakozási idő csökkentése érdekében - automatikusan külön ablakhoz kapnak sorszámot a pénzbeli ellátási ügyek, valamint a taj- és EU-kártya igények tekintetében. Az ügyfeleket a biztonsági szolgálat munkatársai is segítik az ügyfélhívó rendszer menüpontjainak használatában - közölte a fővárosi kormányhivatal.
Forrás: MTI
Fotó: photostock - FreeDigitalPhotos.net
Kérjük, támogasd munkánkat!
Ha szeretsz minket olvasni, ha csaltunk már mosolyt az arcodra, ha segített már neked valamelyik szakértőnk, vagy ha egyszerűen Te is fontosnak tartod, amit csinálunk, kérjük, támogasd munkánkat!
Banki átutalással:
Magnet Bank 16200106-11697987
Kedvezményezett: Családi Háló Közhasznú Alapítvány
Közlemény: Média támogatás
Vagy bankkártyás fizetés Simplepay-el az alábbi gombra kattintva:
(A hozzászólások megjelenítéséhez jelentkezz be Facebookra!)