Gy.I.K.Gy.I.K.     KeresésKeresés     TaglistaTaglista     CsoportokCsoportok    
ProfilProfil     Privát üzeneteid olvasásához be kell jelentkeznedPrivát üzeneteid olvasásához be kell jelentkezned
szakdolgozat a lombik programok pszichés következményeiről

Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Gyerekekről - babavárók, kismamák, szülők
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
pszinikol

HozzászólásElküldve: 2007, Feb. 01, 18:24    Hozzászólás témája: szakdolgozat a lombik programok pszichés következményeiről Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Babavárók!
Úgy gondoltam, legjobb, ha külön topicot indítok, így mindenkihez eljuthat az infó, akit érinthet és érdekelhet.
Szóval végzős pszichológus hallgató vagyok, és dolgozatom a gyermektelenség kezelésének, tehát a lombik programoknak pszichés következményeiből írom.
Vizsgálatom nagyon fontos, mert mindezidáig egyetlen hasonló vizsgálat sem volt még Magyarországon (Dániában pl. külön kutatóintézet működik, ami a meddőséggel járó pszichés problémákat térképezi fel, és próbál különféle segítségnyújtást kidolgozni.)

Ezért olyan gyermektelenséggel küzdő párok ( férfiak is) jelentkezését várom, akik, most kezdik meg valahanyadik (nem fontos, hogy az első legyen! ) lombik programjukat és részt vennének egy ilyesfajta, elsősorban nem a testükre fókuszáló (bár a kettő szétválaszthatatlan) vizsgálatban.

A vizsgálat természetesen név nélkül folyik és kérdőívek kitöltéséből áll.
Akit érdekel, és segítene nekem, írjon a papayn@freemail.hu címre és részletesen leírom, miről van szó, illetve elküldöm a kérdőíveket.
Üdvözlettel: Pápay Nikolett[/b]
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Hozzászólások megtekintése:   
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Gyerekekről - babavárók, kismamák, szülők Időzóna: (GMT +2 óra)
1 / 1 oldal

Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.