Gy.I.K.Gy.I.K.     KeresésKeresés     TaglistaTaglista     CsoportokCsoportok    
ProfilProfil     Privát üzeneteid olvasásához be kell jelentkeznedPrivát üzeneteid olvasásához be kell jelentkezned

Babákért küzdünk - Lombikbébi
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 2730, 2731, 2732  Következő

Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Gyerekekről - babavárók, kismamák, szülők
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
rekusss

HozzászólásElküldve: 2012, Feb. 06, 20:10    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! utolsó éves szülésznő hallgató vagyok, szeretnék meddőségi centrumban dolgozni, ezért szakdolgozatomat is e témában írom, készítettem hozzá egy kérdőívet, amit ha kitöltenétek, nagyon sokat segítenétek. köszönöm
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dG5LcnU0SHhwOERaRWxwa3VUTk12RUE6MQ
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
JAN07

HozzászólásElküldve: 2012, Feb. 03, 12:04    Hozzászólás témája: Létezhet megoldás Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Nekem egy kedves ismerősöm mesélte, hogy Ők is próbálkoztak babával, de nekik sem sikerült.Mindent megpróbáltak, többször próbálkoztak lombikbébivel ,de hiába.Barátjuk ajánlott nekik egy készítményt ami nálla is bevállt és amit ki is próbáltak .A következő lombik programmal sikerült is a baba :)Azóta összehoztak még egy babát, de már természetes módon Smile
Vissza az elejére
anna97

HozzászólásElküldve: 2012, Jan. 30, 23:20    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Summer írta:
anna97 sajnos nem tudni miért nem jön össze a babytek. Sok ismerősöm van hasonlóan hozzátok. Szerintem járjátok végig a szükséges vizsgálatokat, hátha kiderül valami.